torsdag 18. oktober 2012

Rosa sløyfe-giveaway

 
 
Nå i oktober ønsker jeg å vise min solidaritet med brystkreftrammede
og være med å spre budskapet til Kreftforeningens Rosasløyfe-aksjon.
 
Jeg har tidligere år kjøpt meg både rosa armbånd, den lille rosa nåla
på bildet over, og jeg har kjøpt rosasløyfe refleks.
 
I år har jeg bestillt meg et refleksarmbånd for å gi et lite bidrag.
 
 
Men i år vil jeg gi et ekstra bidrag til Rosasløyfe-aksjonen.
Jeg har et ekstra refleksarmbånd som kan bli ditt.
 
Du kan delta i Giveawayen som følger:
1 lodd: legg igjen en kommentar under dette innlegget
2 lodd: legg deg også til som følger av bloggen 
3 lodd: trykk også på den rosasløyfe-knappen øverst på siden
 
Hvis du ikke har egen blogg, skriver du bare e-post adressen
din i kommentaren.
 
Håper du vil være med i min
Rosasløyfe-giveaway
 
 
 
 
 
 
 
post signature

2 kommentarer:

  1. Herlig!
    Prøver lykken med 3 lodd :)
    Jeg har også give away, meld deg på om du ikke alt har gjort det!
    Trekning til fredag :)

    SvarSlett
  2. Så flott:)eg vil selfølgelig være med og tar 3 lodd:)viktig å støtte opp om den rosa måneden!
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)